Indmeldelse i Viborg Rideklub foregår ved at man opretter en profil under "Opret profil".
Derefter vil man modtage en invitation til de hold der er aftalt man skal tilmeldes.
Hvis det kun er dit barn der går til ridning, behøver du ikke oprette en profil selv - du kan bare oprette en til dit barn.

Skal man tilmeldes enetimer og/eller opstaldning skal dette gøres enkeltvis under "Tilmelding" på hjemmesiden.

Opsigelsesfrister

Undervisning:
Ved opsigelse før den 15. betales for løbende måned. Ved opsigelse efter den 15. i en måned betales løbende måned + næste måned.
Man er selvfølgelig berettiget til at være med i undervisningen for den periode der er betalt for.

Medlemsskab:
Udmeldelse skal ske skriftligt med mindst 1 måneds varsel til udgangen af et kvartal.

Opstaldning:
Opsigelse af opstaldning kan opsiges med 1 måneds varsel til den 1. eller den 15. i en måned.

Alle opsigelser skal ske via mail til info@viborgrideklub.dk.