I maj afholdt VIR den årlige ”minilejr” for 23 af vores yngste medlemmer. Det var en begivenhedsrig weekend med ridning og andre hesterelaterede aktiviteter. Stemningen var god, børnene hyggede sig og mødte nye venner, og der var god forældreopbakning til det praktiske.

Stor tak til VIRs ponyudvalg, Helle, Michelle og de søde ponyfræsere for at tilrettelægge og gennemføre en dejlig minilejr!

HUSK desuden at der er sidste frist for tilmelding til junior- og storelejr d. 5.6. Der bliver helt sikkert også mulighed for at få store oplevelser og nye venskaber samt masser af tid med ponyerne.

Du kan læse mere om juniorlejr her og storelejr her. Har du spørgsmål til lejrene, eller er du i tvivl, om det er noget for dig/dit barn, så kontakt Helle på telefon 22562864 tirsdag, onsdag eller fredag mellem kl. 8 og 11.
Spørgsmål vedr. tilmelding rettes til Lone på tlf. 40187796 eller info@viborgrideklub.dk.

Der er hængt sedler op på VIR, så det nu er muligt at tilmelde sig Seniorlejr.

I år er der 2 x Seniorlejr á 2 dage henholdsvis d. 24 + 25 juni, samt d. 12 + 13 august.

Prisen er 1600 kr. pr. lejr og inkluderer undervisning v. Niels og Michael Liocouras Nielsen, 5-6 måltider samt aftenhygge.

Seniorlejrene henvender sig til alle voksne private medlemmer, (ikke kun opstaldere) samt voksne halvparter. Man tilmelder sig via opslaget i forhallen.

Vidste du, at vi har stiftet et kommunikationsudvalg bestående af frivillige medlemmer?

I kommunikationsudvalget arbejder vi på at højne kvaliteten af klubbens kommunikation med medlemmer, potentielle medlemmer og andre eksterne på tværs af klubbens digitale og analoge platforme.

Vi vil fortælle de gode historier om vores klub og bidrage til, at klubbens medlemmer og andre interessenter føler sig godt informeret for derigennem at styrke fællesskabet og klubånden.

Ved at skabe lettilgængelig og klar kommunikation ønsker vi desuden at bidrage til at hverve nye medlemmer, opstaldere og stævnedeltagere.

Nedenfor kan du møde medlemmerne i kommunikationsudvalget, og skulle du selv have lyst til at være med i udvalget, så håber vi at høre fra dig! Der er plads til flere.

Anne Provst
Jeg er del af VIR's kommunikationsudvalg fordi, jeg synes, at der er vigtigt med god og tydelig kommunikation til alle klubbens medlemmer. Jeg arbejder til dagligt som direktør for Museum for Forsyning og Bæredygtighed, og i flere bestyrelser, kommunikation er elementært i alle dele af mit arbejde.

Jeg har haft min hest Filippa opstaldet på VIR siden 2005, og holder utrolig meget af stedet.

Jannie Skov Larsen
Jeg vil gerne være med til at skabe “klubånd” på VIR og medvirke til, at alle føler sig som en del af fællesskabet. Jeg har pædagogisk og salgsbaggrund, men arbejder i dag som marketingchef i en mellemstor virksomhed. Jeg er derved vant til at drive kommunikation både on og offline.

Siden 2019 har jeg været i elevafdelingen, og nu for nylig er jeg blevet ejer af Tiffe i privatstalden.

Kathrine Højbjerg
Jeg vil gerne bidrage til, at alle føler sig velkommen i vores klub. Det mener jeg blandt andet, man kan gøre ved at sørge for, at kommunikationen fra klubben er klar og vedkommende. Til daglig arbejder jeg med digital forretningsudvikling og marketing, så ligesom Anne og Jannie forventer jeg at kunne bruge mine professionelle kompetencer i VIRs kommunikationsudvalg.

Jeg har været i elevafdelingen i 5 år, både jeg selv og mine to døtre går til ridning. Desuden er jeg medlem af VIRs bestyrelse.

NYE REGLER VEDR. LONGERING

Fremadrettet er det også tilladt at longere på helårsbanerne, når der er max tre ryttere og disse har givet tilladelse til det.
Se i øvrigt regler for benyttelse af ridehuse og baner her.

MAIL-HENVENDELSER TIL VIBORG RIDEKLUB

Hvis du har behov for at kontakte VIR på mail, beder vi dig benytte adressen info@viborgrideklub.dk. Derfra vil din mail blive sendt til rette vedkommende, det kunne f.eks. være daglig leder eller VIRs bestyrelse.
Du er altid velkommen med ris, ros og andre konstruktive inputs, der kan hjælpe os med at gøre VIR endnu bedre.

3-4 juni: Klubstævne med 2. afd af klubmesterskaberne - obs! Hjælperlisterne hænger i forhallen
10 juni: Ministævne
24-25 juni: Seniorlejr
26-29 juni: Juniorlejr