Frivillig i Viborg Rideklub

01-01-2021

Bag Viborg Rideklub står en række frivillige med vidt forskellig baggrund, som har dedikeret en stor del af deres fritid til heste og ridning.
I fællesskab arbejder vi sammen om at drive samt fortsat udvikle Viborg Rideklub, så vi dels kan fastholde vores position som et af Midtjyllands førende ridecentre, men så vi også sikrer, at Viborg Rideklub er et rart sted at være for alle.

I forbindelse med vores mange arrangementer har vi altid brug for ekstra hjælpende hænder til f.eks. at stå i cafeteriet, hjælpe på springbanen eller hente protokoller til dressurstævnerne. Der hænges opslag op til de forskellige arrangementer, og vi håber at rigtig mange har lyst til at bruge et par timer på at hælpe klubben.

Viborg Rideklub - DIN klub med DIN hjælp